درمان سینوزیت مزمن یا حاد: راهکارهای ساده و موثر - جوان ایرانی

Wiki Article

در واقع این روش بهترین راه بهبود برای سینوزیت ها است. برای بهبود سریع ؛ یک شب در میان از بخور گل بابونه و گل لاواند استفاده شود یک قاشق غذاخوری از آن در یک کاسه آب در حال جوش به مدت ۱۵ دقیقه بعد از بخور دادن مقداری روغن زیتون بکر (بودار) روی سینوس های خود بمالد و به مدت ده دقیقه ماساژ دهد. یک قاشق چایخوری از این روغن ها را با ۵ قطره اسانس نعناع مخلوط کرده هر شب روی پیشانی مالیده به مدت ده دقيقه آرام آرام ماساژ دهید. این حفره ها (سینوس ها ) اطراف پیشانی و گونه قرار گرفته اند و در حالت معمولی درون آن هوا پر می شود که اگر دچار عفونت و ویروس باکتریایی شود فرد را به سینوزیت مبتلا می کند که معمولاً علت های عفونت آن حساسیت ،پولیپ بینی ، آلودگی ،دود و دخانیات و … اگر مزه خردل برای شما خوشایند نیست، می توانید آن را به یکباره ببلعید. یک راه ساده آن است که 2-1 قطره از این اسانس را به هنگام خواب روی بالش یا لباس کودک بچکانید به نحوی که بوی آن کاملاً استشمام شود. ۵- بالش پلاستیکی و ابری می تواند یک مقداری درمان سینوزیت را با کندی مواجه کند.  This ​po᠎st was do᠎ne with GSA C on᠎tent Ge​nerato᠎r DEMO!


درمان سینوزیت

در مواردی که بیمار با سینوزیت، آلرژیها و ترشحات چرکی مواجه است، از عنبرنسارا در کنار داروهای دیگر میتوانند استفاده کند. 10. یک استكان عرق نعناع را با یک قاشق مرباخوری عسل مخلوط کرده و هر پنج دقیقه چند قطره از آن در بینی چکانده شود و بعد یک قاشق غذاخوری بابونه را در یک لیوان آب جوش ریخته و با آن بخور نماید. موبایل اعصاب را به هم ریخته و ترکیب عرق نعنا و عسل برای سینوزیت سیستم عصبی را مختل می کند. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. • سیستم ایمنی ضعیف یا کسانی که داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی بدن استفاده می کنند. تجربه نشان میدهد که استفاده از دود عنبر نسا هیچ عوارض جانبی خاصی برای بدن ندارد. عوارض جانبی بالقوه شامل سوء هاضمه، تهوع، سر درد، و طعم و بوی بد در هنگام استفاده از اسپری است. درد با تغییر موقعیت سر افزایش مییابد یا در اول صبح بعد از بلند شدن از رختخواب، که این افزایش درد ناشی از افزایش فشار داخل حفرههای سینوس است. سرم نمکی رو داخل لیوان میریزید و از راه بینی اون رو می کشید و از راه دهان خارج می کنید . 5. مصرف نصف لیوان عرق شاهتره با یک سوم لیوان عرق رازیانه قبل از هر غذا به مدت حداقل یک هفته تا ده روز. Art icle w as c re at ed by GSA Conte nt Gen​erat or Dem ov ersion᠎.


روش دیگر درمان: استفاده از ترکیب یک لیوان آب جوشیده ولرم به همراه یک قاشق مرباخوری جوش شیرین جهت استنشاق شبانگاه به مدت سه شب سپس یک هفته ترک کنید دوباره سه شب این کار انجام گردد. 2- شب اوّل، یک؛ شب دوّم، دو و شب سوّم، سه قطره در هر طرف بینی بریزید. 2. سوار موتور شدن در سرما بدون پوشاندن سر و صورت از عوامل ایجاد کننده این بیماری می باشد. سینوسهای بسته شده، ایجاد یک محیط مرطوب می کنند که بسیار نسبت به عفونی شدن مستعد می باشد. همچنین اگر مبتلا به آسم ، بیماری کبد یا کلیه ، اختلال در خونریزی یا لخته شدن خون ، مونونوکلئوز یا هر نوع آلرژی هستید ، به پزشک خود بگویید. 1. پنج قطره اسانس نعناع را با یک قاشق مرباخوری ( و اگر هیکل درشت بود با یک قاشق غذاخوری روغن تی ام (TM) مخلوط کرده به مواضع درد (مثل پیشانی و شقیقه ها) مالیده و ماساژ دهید. 1. حدود چهل ضربه به پیشانی و چانه و شقیقه ها و گونه و پشت لب بزنید.


درمان سینوزیت با عسل و دارچین

یکی از کارهایی که موبایل می کند این است که نمی گذارد اکسیژن به بدن برسد و یکی از دلایل تشدید عفونت کمبود اکسیژن است. از مضرات دود نیز خشکاندن اعضا، تجمع مواد سوخته و دفع مواد حامل انرژی بدن و در نتیجه ضعف است. واقعا به این نتیجه رسیده ام که درمان همه بیماریها در طبیعت وجود دارد و گاهی بیماری های صعب العلاج پس از مدتی سرگردانی و استفاده از داروهای شیمیایی , با یک گیاه ساده و پیش پا افتاده و در دسترس به راحتی درمان و نتیجه مطلوب حاصل میشود . این پژوهش نتیجه گیری می کند که محصولات تهیه شده از عنبرنسارا می توانند به عنوان دهانشویه ای با عوارض کمتر و اثربخشی مناسب در جلوگیری از جرم گرفتن دندان ها و عفونت های بافت لثه مورد استفاده قرار گیرند. ۴-کسی که سینوزیت دارد باید از موبایل و لب تاب و از نگاه کردن از فاصله اندک به تلوزیون و این ها پرهیز کند چون عفونت را تشدید می کند. علاوه بر این، به عنوان یک ماده ضد میکروبی طبیعی، به پاکسازی عفونت سینوس کمک می کند. 1. در هنگام استفاده از روغن سیاه دانه سر باید کاملا رو به عقب و یا در حالت سجده قرار گیرد.

Report this wiki page